Karel Yetkili Servisi 0 (236) 234 62 62 0 (542) 203 36 37 ÜCRETSİZ KEŞİF
HİZMETLER HEMEN ARA
Muğla Santral Çözümleri

İletişim Sistemini Satın Alırken Bilmeniz Gereken 8 İpucu

1. Telefon / Network altyapısı gereksinimini tespit etmek için aşağıdaki soruları cevaplandırın. Bu analiz size yeni bir sistem mi almanız gerektiği yoksa mevcut  sisteminizi genişletmenizin mi gerektiği konusunda yardımcı olacaktır.

 
2. İşinizi ilgilendiren ihtiyaçlarınızı net olarak tanımlayın.  Kritik ve opsiyonel ihtiyaçlarınızı ayrı ayrı listeleyin. Bazı ihtiyaçların opsiyon listesinde olması satın alma maliyeti konusunda karar verirken size yardımcı olacaktır. Çok kritik olmayan bir iki özellik sistem maliyetinizi yüksek oranda arttırabilir.

3. Yatırım sürecini ve bütçeyi tanımlayın. Projenin yaklaşık bütçesini ve bu ürüne ne zaman ihtiyacınız olduğunu doğru tespit edin. Gereğinden kısa proje süreleri uygulama maliyetlerinizi yükseltecektir.

4. Şirketinize benzer işletmelerin tecrübelerini araştırın.

5. Gizli maliyetlere karşı uyanık olun. Sürpriz maliyetlerden kaçınmak için aşağıdaki soruları mutlaka sorun:

6.Tedarikçileri benzer kriterlerle karşılaştırın. Sadece kağıt üstündeki verilerle yetinmeyin gerekirse özellikle üst segment için örnek demo kurulumları talep edin. En az 2, 3 markadan teklif alın. Ani fiyat indirimleri konusunda özellikle dikkatli olun, bu durum gelecekte ek sürpriz maliyetler ile karşılaşacağınızın ön uyarısı olabilir.

7.Tercih ettiğiniz tedarikçiden satın alım yaparken mutlaka bir satış sözleşmesi isteyin.

8.Bakım destek şartları konusunda anlaşın ve bunu bir bakım sözleşmesi ile netleştirin. Bakım garantiden farklı olarak iletişim sisteminin belirli bir performans ile çalışmasını ve yazılım özelliklerinin güncellenmesini sağlar.Özellikle gelişmiş ve tümleşik iletişim tipindeki işletmelerin bakım konusunda dikkatli olmaları ve doğru maliyetle bakım sürekliliği sağlamaları şarttır. Yıllık bakım maliyeti yaklaşık olarak sistem maliyetinin %10-%20’si aralığında gerçekleşebilir.

 

Hedef Çözüm Muğla’da kurumsal firmalara ve çeşitli kamu kurumlarının Santral Çözümleri , Network Altyapısının Tasarlanması ve Oluşturulması, Güvenlik Analizi, Güvenlik Cihazlarının Kurulumu, Uzak Lokasyonlar Arasında Network Bağlantılarının Kurulması, Yedekli Network Altyapılarının oluşturulması, Yapısal Kablolama gibi hizmetler vermektedir. Hedef Çözüm Türkiye’nin dört bir yanından gelen yardım çağrılarını, deneyimli kadrosu ile hızlı olarak karşılamaktadır. Müşterilerine telefonda, yerinde destek ve yüz yüze eğitim hizmetlerini kurmuş olduğu profesyonel çağrı merkezi vasıtası ile vermektedir.

Hedef Çözüm olarak Muğla Santral Çözümleri konusunda yüzlerce başarılı projeyi bitirmenin getirdiği tecrübe ve özgüven ile Muğla Santral Çözümleri konusunda öncü firmalardanız. Muğla Santral Çözümleri ile ilgili ayrıntılı bilgiyi aşağıdaki yazımızda bulabilir. Sitemizin iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz. Sizlerin sorularını yanıtlamaktan memnuniyet duyarız.

HEDEF ÇÖZÜM KURUMSAL İHTİYAÇLARINIZDA BİR TELEFON KADAR YAKININIZDA İletişim Bilgilerimiz
HEMEN ARA ÇÖZÜME ULAŞ
İletişim Bilgilerimiz
Utku Mahallesi 2102 Sokak. No:16/A Şehzadeler / Manisa 1203 Sok. No:13 Ofis 705 Halkapınar Konak İzmir T: 0 (236) 234 62 62 F:0 0 (543) 570 03 28 M:0 (542) 203 36 37
Utku Mahallesi 2102 Sokak. No:16/A Şehzadeler / Manisa 1203 Sok. No:13 Ofis 705 Halkapınar Konak İzmir T: 0 (236) 234 62 62 T:0 0 (543) 570 03 28 M:0 (542) 203 36 37
Hedef Çözüm 2019 © Tüm Hakları Saklıdır.
Hedef Çözüm 2019 © Tüm Hakları Saklıdır.